Κινητικότητα

Στο δρόμο προς την απαλλαγή από τον άνθρακα

Με τις κυψέλες καυσίμου που κινούνται με υδρογόνο, το υδρογόνο προσφέρει μια ισχυρή εναλλακτική λύση χωρίς άνθρακα στα συμβατικά καύσιμα και έναν δρόμο προς την κινητικότητα μηδενικών εκπομπών.
" "
Η πρόκληση των εκπομπών CO2

Οι μεταφορές ευθύνονται για το 24% των άμεσων παγκόσμιων εκπομπών CO2 από την καύση καυσίμων και τα οδικά οχήματα - αυτοκίνητα, φορτηγά, λεωφορεία και δίκυκλα και τρίκυκλα - αντιπροσωπεύουν σχεδόν τα τρία τέταρτα των εκπομπών CO2 από τις μεταφορές (το υπόλοιπο τέταρτο προέρχεται από την αεροπορία και τη ναυτιλία). Οι απόλυτες εκπομπές CO2 που παράγονται από τον τομέα των μεταφορών θα πρέπει να μειωθούν δραματικά προκειμένου ο κόσμος να επιτύχει τους στόχους της συμφωνίας του Παρισιού.

Όλο και περισσότερες χώρες θεσπίζουν νόμους με στόχο τη μείωση των εκπομπών CO2 από τις μεταφορές.

" "
Η καλύτερη επιλογή Back-to-Base

Το υδρογόνο προσφέρει μια ισχυρή εναλλακτική λύση χωρίς άνθρακα στα συμβατικά καύσιμα, καθώς το μόνο πράγμα που εκπέμπουν τα οχήματα που είναι εξοπλισμένα με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου είναι υδρατμοί.

Τα πλεονεκτήματα της χρήσης υδρογόνου ως καθαρής πηγής καυσίμων γίνονται ολοένα και πιο εμφανή, ιδίως για τις βαριές μεταφορές, όπως τα εμπορικά οχήματα και τα δίκτυα δημόσιων συγκοινωνιών. Οι στόλοι είναι - λόγω των προτύπων χρήσης τους - ιδανικοί για υδρογόνο. Λεωφορεία, τρένα και, σε ορισμένες περιπτώσεις, φορτηγά χρησιμοποιούνται συνεχώς, αλλά πάντα επιστρέφουν στη βάση. Ως αποτέλεσμα, η συχνότητα ανεφοδιασμού σε κάθε σταθμό είναι σχετικά υψηλή, επιταχύνοντας έτσι την απόδοση των επενδύσεων σε υποδομές. Τα ηλεκτρικά λεωφορεία που κινούνται με υδρογόνο έχουν επίσης μεγάλη απήχηση μεταξύ των οδηγών και των επιβατών. Προσφέρουν μια πολύ πιο ομαλή, πιο ξεκούραστη οδήγηση καθώς μειώνουν τόσο τους κραδασμούς όσο και τον θόρυβο του κινητήρα. Το πιο σημαντικό είναι ότι η χρήση υδρογόνου για την τροφοδοσία των δημόσιων συγκοινωνιών μειώνει τις επιβλαβείς εκπομπές που καταστρέφουν το όζον, βελτιώνοντας παράλληλα την ποιότητα του αέρα στις αστικές περιοχές.

Το υδρογόνο ανοίγει μεγάλες ευκαιρίες, όχι μόνο για λεωφορεία και τρένα, αλλά και για επαγγελματικά οχήματα δημοσίων έργων. Ακριβώς όπως τα λεωφορεία, τα αστικά απορριμματοφόρα οχήματα, τα οδοκαθαριστές και άλλα εξειδικευμένα οχήματα ακολουθούν προγραμματισμένα δρομολόγια και συνήθως εξυπηρετούνται από έναν κεντρικό σταθμό ανεφοδιασμού. Όλοι αυτοί οι παράγοντες διευκολύνουν τη δημιουργία δημοτικών υποδομών υδρογόνου.

Ωστόσο, οι δυνατότητες του υδρογόνου για απαλλαγή από τον άνθρακα δεν περιορίζονται στην ξηρά - πρόκειται να διαδραματίσει βασικό ρόλο στην απαλλαγή των αερομεταφορών από τον άνθρακα στο έδαφος, μέσω των μεταφορών αεροδρομίων και της εφοδιαστικής (περονοφόρα ανυψωτικά μηχανήματα, λεωφορεία, φορτηγά) που τροφοδοτούνται από πράσινο H2 και στον αέρα, μέσω του LH2 για πτήσεις μικρής και μεσαίας εμβέλειας και SAF (βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα) για πτήσεις μεγάλων αποστάσεων και πιο άμεση χρήση. Η Linde, η Sasol, η ENERTRAG και η Navitas - η κοινοπραξία LENS - εργάζονται πάνω σε μια ιδέα για την παραγωγή βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων (SAF) στο πλαίσιο της πλατφόρμας H2Global από τη γερμανική ομοσπονδιακή κυβέρνηση.

" "
Ο έμπειρος προμηθευτής

Η Linde παρέχει μια ολοκληρωμένη λύση στους πελάτες μετακίνησης: από το σχεδιασμό, την κατασκευή και τη λειτουργία, συμπεριλαμβανομένων τεχνολογιών αιχμής για την παραγωγή, αποθήκευση και διανομή υδρογόνου. Είμαστε ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μονάδων παραγωγής υδρογόνου στον κόσμο και κορυφαίος πάροχος εξοπλισμού για σταθμούς ανεφοδιασμού υδρογόνου.

Είστε έτοιμοι για ανεφοδιασμό;

Ένας από τους ειδικούς μας θα χαρεί να συζητήσει τις ανάγκες σας για κινητικότητα υδρογόνου, να απαντήσει στις ερωτήσεις σας και να παράσχει πιο λεπτομερείς πληροφορίες
Επικοινωνήστε μαζί μας