Η εξειδικευμένη ομάδα μας μπορεί να συνεργαστεί μαζί σας για να διερευνήσει τους διάφορους τρόπους βελτιστοποίησης του σχεδιασμού του κλιβάνου σας και αξιοποίησης της καύσης οξυγόνου ή του εμπλουτισμού οξυγόνου για την αύξηση της παραγωγικότητας και της αποδοτικότητας στη χαλυβουργία
Αέρια και τεχνολογίες εφαρμογών για τη χαλυβουργία
Χάλυβας

Δεξιότητες εφαρμογής και τεχνογνωσία της βιομηχανίας για να βοηθήσουν τους χαλυβουργούς να αντιμετωπίσουν τις αυξανόμενες πιέσεις της αγοράς
Οι χαλυβουργίες αντιμετωπίζουν έντονες πιέσεις στην αγορά και αναζητούν συνεχώς τρόπους για να παραμείνουν ανταγωνιστικές, μειώνοντας παράλληλα το αποτύπωμα άνθρακα. Εξετάζοντας την αλυσίδα αξίας της παραγωγής χάλυβα, το βήμα της διαδικασίας αναθέρμανσης αποτελεί βασικό παράγοντα επιτυχίας στην προσπάθεια βελτιστοποίησης.
Έχουμε τις δεξιότητες και την τεχνογνωσία εφαρμογών για να πάμε την απόδοση αναθέρμανσης στο επόμενο επίπεδο. < στυλ εύρους = "μέγεθος γραμματοσειράς: var (--body-copy-main-responsive-size); βάρος γραμματοσειράς: var (--body-copy-main-responsive-weight); font-family: var(--font-family); χρώμα: var(-- τυπογραφία-σε-φως-copytext);" >Οι μεταλλουργοί μας συνεργάζονται με ολοκληρωμένους κατασκευαστές σιδήρου και χάλυβα και χαλυβουργούς ηλεκτρικών κλιβάνων τόξου (EAF) για την ανάπτυξη εξατομικευμένων λύσεων με δυνατότητα συνεχούς βελτίωσης της παραγωγικότητας, της ποιότητας και της αποδοτικότητας.

Χαμηλότερο κόστος με το σύστημα έγχυσης αερίου COJET®
Το σύστημα έγχυσης αερίου COJET χρησιμοποιεί ένα ακροφύσιο εγχυτήρα που παρέχει έναν συνεκτικό πίδακα οξυγόνου τύπου λέιζερ σε υπερηχητικές ταχύτητες στο λιωμένο λουτρό σε έναν ηλεκτρικό κλίβανο τόξου (EAF).
ανταύγειες
- Διεισδύει βαθύτερα στο λιωμένο λουτρό EAF από τους συμβατικούς υπερηχητικούς πίδακες
- Καυστήρας, διάτρηση, έγχυση στερεών και μετά την καύση από τοίχο κλιβάνου
- Επιταχύνει την αποκαρβήρωση και την καλύτερη ανάδευση σκωρίας-μετάλλου
- Μειώνει την κατανάλωση ηλεκτροδίων, την πυρίμαχη διάβρωση, τη ζημιά από το τόξο και τον πυροβολισμό συντήρησης
- Λειτουργεί με NG, LPG, COG, μαζούτ και υδρογόνο

Εξοικονομήστε Ενέργεια με τα Συστήματα Προθέρμανσης Κουτάλας OXYGON®
Η τεχνολογία OXYGON κινείται πέρα από τα συμβατικά σχέδια καυστήρων για να αξιοποιήσει την εξαιρετικά αποδοτική καύση οξυγόνου χωρίς φλόγα για τη μεταφορά θερμότητας και τη συγκράτηση δοχείων και τη διατήρηση της θερμοκρασίας του ζεστού, υγρού μετάλλου μεταξύ των εργασιών τήξης και χύτευσης.
Τα συστήματα προθέρμανσης OXYGON είναι διαθέσιμα για διαφορετικά μεγέθη δοχείων και διαφορετικά επίπεδα ευελιξίας.
Highlights
- Ταχύτεροι χρόνοι θέρμανσης και μεγαλύτερη χωρητικότητα
- Προβλέψιμες, σταθερές θερμοκρασίες κουτάλας
- εκτεταμένη διάρκεια ζωής πυρίμαχης επένδυσης σκαφών
- Σημαντική εξοικονόμηση ενέργειας
- Σημαντική μείωση των εκπομπών
- Μειωμένος αριθμός κουταλιών σε λειτουργία
- ενσωματωμένο πιλοτικό καυστήρα και κυψέλη UV
- Δοκιμή διαρροών για ισχυρή ασφάλεια
- Απλούστερη, πιο συμπαγής και ελαφρύτερη εγκατάσταση από τα συστήματα αέρα / καυσίμου με τεχνολογίες ανάκτησης / αναγέννησης
- Flowtrains for fuel and oxygen

Αυξήστε την ευελιξία και την απόδοση αναθέρμανσης με το REBOX®
Το χαρτοφυλάκιο λύσεων οξυγόνου χωρίς φλόγα REBOX είναι προσαρμοσμένο στις διαφορετικές απαιτήσεις του κλιβάνου και των πελατών. Οι λύσεις REBOX μπορούν να ενσωματωθούν σε νέους και υφιστάμενους κλιβάνους χωρίς να αυξηθεί το υπάρχον αποτύπωμα. Είναι συμβατά με όλα τα συμβατικά καύσιμα και τους περισσότερους τύπους κλιβάνων, από μεγάλους ωστήρες και δοκούς βάδισης μέσω περιστροφικών εστιών, εστίες κυλίνδρων έως διάφορους κλιβάνους παρτίδας. Το REBOX μπορεί επίσης να αναπτυχθεί επιλεκτικά κατ 'απαίτηση.
ανταύγειες
- Λιγότερη κατανάλωση καυσίμου λόγω βελτιωμένης μεταφοράς θερμότητας
- Υψηλότερη θερμική απόδοση λόγω της εξάλειψης του αζώτου
- Λιγότερες εκπομπές καυσαερίων και NOx
- Πιο ομοιόμορφη θερμοκρασία μέσα στον κλίβανο
Απανθρακοποίηση της βαριάς βιομηχανίας με ελαφρύ αέριο
Η χαλυβουργία είναι υπεύθυνη για περίπου το 5% των παγκόσμιων εκπομπών CO2 και η εξεύρεση τρόπων μείωσης των εκπομπών βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα των χαλυβουργιών. Η ArcelorMittal Europe, για παράδειγμα, ανακοίνωσε τον στόχο της για μείωση των εκπομπών CO2 κατά 30% έως το 2030 και στοχεύει σε ουδέτερες εκπομπές άνθρακα έως το 2050.Η χρήση υδρογόνου ως καυσίμου καύσης έχει γίνει ένας όλο και πιο ενδιαφέρων τομέας έρευνας, καθώς οι χαλυβουργίες προσπαθούν να μειώσουν την εξάρτησή τους από τα ορυκτά καύσιμα για να μειώσουν τις εκπομπές. Όταν καίγεται καύσιμο υδρογόνου, αντιδρά με οξυγόνο και μετατρέπεται ξανά σε νερό. Με τον ατμό ως το μόνο υποπροϊόν της καύσης υδρογόνου, το υδρογόνο προσφέρει μια πολλά υποσχόμενη επιλογή για την αντιμετώπιση των εκπομπών. Στο DRI, για παράδειγμα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αντικατάσταση του φυσικού αερίου για τη δραστική μείωση των εκπομπών άνθρακα. Ένας άλλος τρόπος είναι η χρήση υδρογόνου στην υψικάμινο, η οποία επιτρέπει έως και 20% μείωση των εκπομπών.

Το υδρογόνο μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για αναθέρμανση πριν από την έλαση, όπως απέδειξαν με επιτυχία οι Linde και Ovako το 2020. Το Hofors, μια μικρή πόλη 2,5 ώρες βόρεια της Στοκχόλμης, ήταν η σκηνή της πρώτης δοκιμής πλήρους κλίμακας θέρμανσης χάλυβα χρησιμοποιώντας υδρογόνο ως καύσιμο και οξυγόνο ως οξειδωτικό πριν από την κύλιση. Η δοκιμή πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο συνεργασίας μεταξύ της Ovako και της Linde και πραγματοποιήθηκε σε έναν από τους κλιβάνους ορυχείων της Ovako στο ελασματουργείο Hofors.
Παραδοσιακά, το προπάνιο χρησιμοποιείται για τη θέρμανση των υψικαμίνων όπου τα πλινθώματα χάλυβα θερμαίνονται σε θερμοκρασίες άνω των 1200oC πριν τυλιχτούν σε διαφορετικά σχήματα για περαιτέρω επεξεργασία. Αλλά κατά τη διάρκεια αυτής της δοκιμής, ο κλίβανος Ovako θερμάνθηκε χρησιμοποιώντας υδρογόνο. Αντί να προέρχεται από πετρέλαιο, το καύσιμο υδρογόνου δημιουργήθηκε μέσω ηλεκτρόλυσης - η διαδικασία διάσπασης του νερού σε υδρογόνο και οξυγόνο χρησιμοποιώντας ηλεκτρική ενέργεια.
Η διεξοδική ανάλυση του χάλυβα μετά τη δοκιμή αποκάλυψε ότι η θέρμανση με υδρογόνο δεν επηρέασε δυσμενώς την ποιότητα του χάλυβα. Αυτό το θετικό αποτέλεσμα θέτει τις βάσεις για την εισαγωγή υδρογόνου ως καυσίμου για θέρμανση σε κλιβάνους έλασης πλήρους κλίμακας, γεγονός που μπορεί να συμβάλει στη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων της χαλυβουργίας.
Η μετάβαση σε δραστηριότητες χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στη χαλυβουργία θα διαρκέσει αρκετά χρόνια, αλλά μια σειρά υφιστάμενων τεχνολογιών μπορεί ήδη να βοηθήσει τη βιομηχανία να μειώσει σημαντικά τις εκπομπές της σήμερα.