Κινητικότητα
Στο δρόμο προς την απαλλαγή από τον άνθρακα

Η πρόκληση των εκπομπών CO2
Οι μεταφορές ευθύνονται για το 24% των άμεσων παγκόσμιων εκπομπών CO2 από την καύση καυσίμων και τα οδικά οχήματα - αυτοκίνητα, φορτηγά, λεωφορεία και δίκυκλα και τρίκυκλα - αντιπροσωπεύουν σχεδόν τα τρία τέταρτα των εκπομπών CO2 από τις μεταφορές (το υπόλοιπο τέταρτο προέρχεται από την αεροπορία και τη ναυτιλία). Οι απόλυτες εκπομπές CO2 που παράγονται από τον τομέα των μεταφορών θα πρέπει να μειωθούν δραματικά προκειμένου ο κόσμος να επιτύχει τους στόχους της συμφωνίας του Παρισιού.
Όλο και περισσότερες χώρες θεσπίζουν νόμους με στόχο τη μείωση των εκπομπών CO2 από τις μεταφορές.

Η καλύτερη επιλογή Back-to-Base
Το υδρογόνο προσφέρει μια ισχυρή εναλλακτική λύση χωρίς άνθρακα στα συμβατικά καύσιμα, καθώς το μόνο πράγμα που εκπέμπουν τα οχήματα που είναι εξοπλισμένα με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου είναι υδρατμοί.
Τα πλεονεκτήματα της χρήσης υδρογόνου ως καθαρής πηγής καυσίμων γίνονται ολοένα και πιο εμφανή, ιδίως για τις βαριές μεταφορές, όπως τα εμπορικά οχήματα και τα δίκτυα δημόσιων συγκοινωνιών. Οι στόλοι είναι - λόγω των προτύπων χρήσης τους - ιδανικοί για υδρογόνο. Λεωφορεία, τρένα και, σε ορισμένες περιπτώσεις, φορτηγά χρησιμοποιούνται συνεχώς, αλλά πάντα επιστρέφουν στη βάση. Ως αποτέλεσμα, η συχνότητα ανεφοδιασμού σε κάθε σταθμό είναι σχετικά υψηλή, επιταχύνοντας έτσι την απόδοση των επενδύσεων σε υποδομές. Τα ηλεκτρικά λεωφορεία που κινούνται με υδρογόνο έχουν επίσης μεγάλη απήχηση μεταξύ των οδηγών και των επιβατών. Προσφέρουν μια πολύ πιο ομαλή, πιο ξεκούραστη οδήγηση καθώς μειώνουν τόσο τους κραδασμούς όσο και τον θόρυβο του κινητήρα. Το πιο σημαντικό είναι ότι η χρήση υδρογόνου για την τροφοδοσία των δημόσιων συγκοινωνιών μειώνει τις επιβλαβείς εκπομπές που καταστρέφουν το όζον, βελτιώνοντας παράλληλα την ποιότητα του αέρα στις αστικές περιοχές.
